ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Τρελαθηκαν στο Υπατο !!!! Παραμιλαει ολη η Ποδοσφαιρικη Πιατσα

Στον Α.Ο. Υπάτου ομάδα της Θήβας και στο ερασιτεχνικό πρωτάθλημα Βοιωτίας θα αγωνίζεται την νέα ποδοσφαιρική χρονιά ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός Χρήστος Μουρκόγιαννης.Ο Χρήστος Μουρκόγιαννης είναι γνωστός στο Αρκαδικό ποδοσφαιρικό κοινό καθώς κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί με επιτυχία στον Παγγορτυνιακό, στον Παναρκαδικό και την Τεγέα ενώ την περασμένη περίοδο αγωνίζονταν στο Α.Ο. Πειραιά.Πλέον ο 29χρονός Πειραιώτης αμυντικός αλλάζει σελίδα και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του με μία ομάδα που θέλει να αποτελέσει τα επόμενα χρόνια την νέα ανερχόμενη δύναμη στο ποδόσφαιρο της Βοιωτίας.Ο ίδιος σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με το Arcadia Portal.gr δήλωσε για την μεταγραφή του στον Ύπατο τα εξής:‘’Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πια μέλος αυτής της ομάδας. Οι υψηλοί στόχοι του Ύπατου να είναι δηλαδή μία ομάδα που θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο την νέα σεζόν συμβαδίζουν απόλυτα με τους δικούς μου προσωπικούς στόχους.Η ομάδα είναι πολύ οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα και έχει εξαιρετικούς ανθρώπους τους οποίους και τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Εγώ από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά να οδηγήσει την ομαδα στις επιτυχιεςπηγη... Arcadia Portal


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply